2012. február 27., hétfő

Xbox 360 falcon RGH kell neki, DVD kulcs nélkül - Jelenlegi ára: 24 990 Ft

Xbox 360 falcon alaplapos HDMI-s gép, nagyon keveset használt, viszont kikell olvasni az alaplapból a dvd kulcsot. Liteon drive van benne.  A történet röviden:
Odaadtam a gépet, hogy flasheljék meg a dvd-t, de nem sikerült nekik a dvd alaplapja tönkrement, igy nincs meg a kulcs, a dvd-be kaptam új alaplapot, viszont a kulcsot Falcon alaplapból nem tudják kiolvasni. Úgy hallottam van rá már megoldás, de én már vettem egy másik gépet igy erre nincs szükségem. A gép müködik, online letöltött játékokkal most is lehet rajta játszani!
A joystickot eladtam melőle. Tartozékok: HDMI kábel, tápegység.
A képen nincs rajt de van hozzá egy 256-os kártya is!
Előre utalás után időgarantált csomagként küldöm másnapra ott van!


Jelenlegi ára: 24 990 Ft

Az aukció vége: 2012-03-06 10:19
. Xbox 360 falcon RGH kell neki, DVD kulcs nélkül - Jelenlegi ára: 24 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése