2011. szeptember 21., szerda

Fekete, hosszú ruha, gyászruha, 38-40, M - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Gyönyörű, szinte új (egyetlen egyszer volt rajtam), hosszú, fekete ruha, akár gyászruha (én annak vettem), virágokkal.
A kép kicsit csal, mert valójában a virágok szirma halvány tejeskávébarna és szürke, a száruk pedig halványsárga.
Nagyon kellemes, szellős anyagból készült, nem gyűrődik, és villámgyorsan szárad.
Hátul egy hosszú cipzárral záródik.
Beleírt méret: M, én 38-40-es méret vagyok, és rám jó, de mértem is, kérem, hogy nézze az adatokat!
A hosszát a vállpánt tetejétől függőlegesen lefele mértem.
A ruha súlya 220 g, ezért a postaköltség 420. -Ft (ajánlottan küldöm).
Csomagolási- és egyéb díjat nem számítok fel.
Ha bármi kérdése van, kérdezzen nyugodtan!
Ha nem jelentkezik 5 munkanapon belül a leütött vagy megnyert termékért (legalább e-mailben vagy telefonon), akkor nem tárolom tovább a terméket, hanem negatív értékelés mellett ismét meghirdetem az aukciót!
Utánvétellel nem küldöm a terméket, emiatt megértését kérem!
Rózsaszín csekken is elfogadom a pénzt a lakcímemre küldve, így akkor is meg tudja vásárolni a terméket, ha nincsen bankszámlája!
Személyes átvételt csak úgy tudok megoldani, ha eljön a ruháért egy előre egyeztetett időpontban Vácdukára.
Postázás esetén a pénz beérkezése után 3 munkanapon belül feladom a küldeményt.
Jó licitálást kívánok!
IskolaiTakarekbelyeg


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-21 11:45
. Fekete, hosszú ruha, gyászruha, 38-40, M - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése